Kundcenter

Frågor och svar

Få svar på de vanligaste frågorna till Dagens kundcenter.

Inloggning

Min inloggning fungerar inte - vad gör jag?

Kontrollera följande:

  1. Har du använt rätt användarnamn (mejladress eller telefonnummer) att logga in med?
  2. Har du skrivit rätt lösenord med versaler, gemener och siffror?
  3. Om du fortfarande inte kan logga in testa att återställa ditt lösenord på Dagen.se (ej i appen).

Om inte heller det hjälper: Kontakta vårt kundcenter på 08-619 24 00 eller info@dagen.se

Måste jag logga in varje gång?

Nej. Du kan spara din inloggning genom att klicka på “Kom ihåg mig”, när du loggar in. Vill du läsa Dagen digitalt i mobilen eller läsplattan gör du samma sak där. Under lång inaktivitet kan du bli utloggad.

Kan fler i familjen använda samma inloggning?

Ja; man kan vara inloggad på upp till fem enheter med samma inloggning.

Prenumeration

Vad kostar en prenumeration?

Se våra priser på vår prenumerationssida.

Vad är Min Sida?

På Min sida kan du administrera din prenumeration. Du kan:

  • Göra tillfällig adressändring, till exempel till din sommarstuga.
  • Skänka bort tidningen till en bekant om du är bortrest. Detta gör du i stället för att göra tillfälligt uppehåll och då kan du själv fortsätta läsa Dagen digitalt.
  • Utföra adressändring om du flyttar och byter postadress.
  • Reklamera tidning – om du inte fått leverans som du ska.

Det går också att kontakta vårt kundcenter på 08-619 24 00 eller info@dagen.se

Digitaltidningen eDagen

Jag är pappersprenumerant och vill läsa digitaltidningen. Hur gör jag?

På dator kan du hitta eDagen på Dagen.se/eDagen. Digitaltidningen (eDagen) ingår i alla våra prenumerationer.

Om vill läsa digitaltidningen på din mobil eller surfplatta måste du först ladda ner vår app, som finns på både App Store och Google play. Läs mer om hur du gör det på Dagen.se/app

Du loggar in med samma användarnamn och lösenord som du använder på Dagen.se. Vill du byta lösenord gör du det på Min Sida på Dagen.se.