Frågor och svar

INLOGGNING

Min inloggning fungerar inte - vad gör jag?

Kontrollera följande:
1. Har du använt rätt användarnamn (mejladress eller telefonnummer) att logga in med?

2. Har du skrivit rätt lösenord med versaler, gemener och siffror?

3. Om du fortfarande inte kan logga in testa att återställa ditt lösenord på Dagen.se (ej i appen). 

Läs gärna vår guide för hur man skapar sin inloggning.

Om inte heller det hjälper: Kontakta vårt kundcenter på 08-619 24 00 eller info@dagen.se

Måste jag logga in varje gång?

Nej. Du kan spara din inloggning genom att klicka på ”Kom ihåg mig”, när du loggar in. Vill du läsa Dagen digitalt i mobilen eller läsplattan gör du samma sak där. Under lång inaktivitet kan du bli utloggad.

Kan fler i familjen använda samma inloggning?

Ja; man kan vara inloggad på upp till fem enheter med samma inloggning.

 

PRENUMERATION

Vad kostar en prenumeration?

Se våra priser på vår prenumerationssida.

 

eDAGEN

Jag är pappersprenumerant och vill läsa digitaltidningen. Går det?

Ja. Digitaltidningen (eDagen) ingår i alla våra prenumerationer. Appen finns att hämta i App Store och Google play. På dator kan du hitta eDagen på Dagen.se/eDagen

Kan jag läsa digitaltidningen i mobilen?

Ja. Ladda ner vår app eDagen på App Store eller Google Play. Logga in i appen med samma inloggningsuppgifter som du har på Dagen.se.

 

ÖVRIGT

Hur gör jag för att kommentera en artikel?

Vi använder Facebook som plattform där ni kan diskutera och kommentera artiklar. Följ oss gärna på Facebook och var med i diskussionen.

Du ansvarar själv för dina kommentarer, och det är viktigt att följa våra kommentarsregler. Speciellt att visa respekt för andra som kommenterar och att kommentaren ska ha en tydlig koppling till ämnet i artikeln.

Vad är Min Sida?

På Min sida kan du administrera din prenumeration. Du kan:

  • Göra tillfällig adressändring, till exempel till din sommarstuga.
  • Skänka bort tidningen till en bekant om du är bortrest. Detta gör du istället för att göra tillfälligt uppehåll och då kan du själv fortsätta läsa Dagen digitalt.
  • Utföra adressändring om du flyttar och byter postadress.
  • Reklamera tidning – om du inte fått leverans som du ska.

Det går också att kontakta vårt kundcenter på 08-619 24 00 eller info@dagen.se