Annons
Annons
Nyheter
Den vanliga besökaren klassas som illegal och har inte rätt till sjukvård. Men i onsdags dök självaste socialminister Göran Hägglund upp på Läkare i världens klinik för papperslösa. - Jag ska hjälpa er att stänga den, var ministerns budskap.
Observera: Den här artikel publicerades för 10 år sedan eller mer.