Annons
Annons
Nyheter
Den japanska regeringen uppmanade på fredagen människor som bor inom tre mils radie från kärnkraftverket Fukushima att lämna sina hem. Tidigare har uppmaningen lytt att de ska hålla sig inomhus.
Observera: Den här artikel publicerades för 10 år sedan eller mer.