Annons
Annons
Nyheter
I samband med en lunchgudstjänst i Göteborgs domkyrka hölls på torsdagen en manifestation för den fängslade journalisten Dawit Isaak. Manifestationen skedde i samverkan mellan domkyrkoförsamlingen och Amnesty.
Observera: Den här artikel publicerades för 10 år sedan eller mer.